• Strona główna
  • Regulamin
Niezbędnik uczestnika Odprawa obozowa Zwroty i rezygnacje Faktury VAT




Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w Formularzu Rejestracyjnym przez Organizatorów Delty 2019 zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 zwanym dalej RODO w celach organizacji wyjazdu oraz wyrażam zgodę na ich przetwarzanie również w przyszłości ( w celach statystycznych oraz informacyjnych ). Także zgadzam się na otrzymywanie wiadomości e-mail informacyjno - organizacyjnych związanych z wyjazdem Delta.


Jeśli chcesz zapoznać się z klauzulą: kliknij tutaj

Osiągnięto limit wpłat

Tytuł:

Delta - Imie i Nazwisko PESEL

Nr konta:

23 1240 3028 1111 0010 3742 1516

Adresat:

Politechnika Łódzka, Wydział Fizyki Technicznej Informatyki i Matematyki Stosowanej

ul. Wólczańska 215

90-924, Łódź

Kwota:

300zł

Zły format pliku! Dozwolone rozszerzenia to JPG, PNG, PDF i DOCX.

Dopuszczony maksymalny rozmiar pliku to 5mb!

LISTA RZECZY NIEZBĘDNYCH DO ZABRANIA PRZEZ UCZESTNIKA:

  • Dowolny dokument pozwalający potwierdzić tożsamość uczestnika na odprawie (dowód osobisty, paszport)
  • Wypełnione (zgodnie ze stanem faktycznym) oświadczenie obozowe
  • Wydrukowane potwierdzenie dokonania wpłaty, lub przekazu pocztowego
  • Niezbędną ilość leków, które musi przyjmować uczestnik oraz instrukcje ich podawania (dotyczy tylko osób przyjmujących leki na stałe)
    Pamiętajcie, aby uzupełnić informacje o lekach w oświadczeniu obozowym!

Odprawa obozowa: czwartek, 24 października 2019, Budynek B14 (Wólczańska, 90-451 Łódź).

Odprawa rozpoczyna się o godz. 16:00. Aby całość przebiegła sprawnie prosimy o przyjazd 15 min. wcześniej

Należy posiadać ze sobą oświadczenie obozowe!

Zgodnie z Regulaminem, w razie rezygnacji z uczestnictwa w wyjeździe do dnia 13.10.2019 r. uczestnikom przysługuje zwrot całości wpłaconej kwoty.

Czynność taka koniecznie musi być sygnalizowana Organizatorowi poprzez mail wysłany na adres delta@samorzad.p.lodz.pl, lub Koordynatorowi Głównemu s.chojnacki@samorzad.p.lodz.pl.

Taki mail powinien zawierać: imię, nazwisko, nr telefonu kontaktowego, wszelkie dane związane z numerem konta bankowego, na który ma przyjść przelew zwrotny (m.in. numer konta, nazwa właściciela, adres nie jest konieczny) oraz ponownie załączone potwierdzenie wpłaty i powód rezygnacji. W przypadku odstąpienia od wyjazdu dopuszczalne jest również przekazanie swojego opłaconego miejsca innej osobie.

Uczestnicy którzy chcą otrzymać fakturę VAT za Wyjazd "Delta 2019", zobowiązani są wysłać wiadomość mailową na adres delta@samorzad.p.lodz.pl. Wiadomość powinna zawierać wszelkie niezbędne dane do wystawienia faktury VAT (imię, nazwisko, numer NIP, adres odbiorcy faktury) oraz telefon kontaktowy.

Faktury VAT wystawiane będą dopiero po zakończeniu wyjazdu, tj. od dnia 28.10.2019 r. Po odbiór faktury można zgłosić się do biura Wydziałowej Rady Samorządu przy ul. Wólczańskiej, B-14, I piętro po wcześniejszym ustaleniu mailowym terminu odbioru faktury.

Możliwe jest także otrzymanie faktury pocztą (adres do przesłania faktury musi podany być w mailu dotyczącym otrzymania faktury). Czas oczekiwania wynosi do 30 dni roboczych.